Pages - Menu

2013/08/03

Búcsú

Kedveseim!

A valóság 1000-szer érdekesebbé vált, mint a virtuális lét. Azért, hogy teljes erőbedobással az életemre koncentráljak,  úgy döntöttem, hogy egy radikális lépéssel törlöm a világhálóról műveimet, pontot téve az elmúlt 6 év végére.
Jó volt kiadni magamból itt a kreativitásom egy részét. Köszönöm, hogy mindezt nyitottan fogadtátok. Hálás vagyok a pozitív visszajelzésekért. Köszönök mindenkinek mindent. Soha nem foglak elfelejteni benneteket.

Mindenkinek a legjobbakat kívánom.


Susie L.

1 comment:

  1. Sok siker a való életben!!!

    De miért akarsz mindent törölni? Kérlek ne tedd.
    Párszor már én is akartam, de mégis rábeszéltetek ne hagyjam abba.
    Én nem erre kérlek, csak hogy ne töröld a közös emlékeket.

    Sok szeretettel
    Éva

    ReplyDelete